Tesaři a zedníci si prohlédli výstavbu mostů jihovýchodní části obchvatu Brodu

V pátek 18. června si tesaři a zedníci z třídy 2. C prohlédli severní úsek výstavby jihovýchodní části obchvatu Havlíčkova Brodu. V úseku od obchodního domu Albert, kde bude obchvat navazovat na stávající silnice, až k Termesivům jsou už pilíře a opěry budoucích mostů, které stavaři betonují. Na některých z pilířů je vidět zavěšené lešení. Mosty překonávají nejen terénní nerovnosti, ale především údolí řeky Sázavy a hned v návaznosti na ně také železniční trať Havlíčkův Brod-Chotěboř a železniční trať Praha-Havlíčkův Brod-Brno.

Podle informací Ředitelství silnici a dálnic ČR je nejdále ve výstavbě most přes Stříbrný potok a polní cestu, kde stojí už všechny pilíře, obě opěry mostu a probíhá armování, bednění a betonáž jejich závěrných zdí. Celá nosná konstrukce by měla být kompletně hotová na podzim. Nejdelším ze sedmi mostních objektů bude téměř 300 metrů dlouhý most přes řeku Šlapanku a trať ČD Jihlava-Havlíčkův Brod. Zde probíhá armování, bednění a betonáže dříků pilířů a jejich hlavic.

Nejzajímavější práce aktuálně probíhají na mostě přes trať ČD Praha-Havlíčkův Brod-Brno, řeku Sázavu a trať ČD Havlíčkův Brod-Chotěboř

Celá jihovýchodní část obchvatu města v délce 4124 metrů bude dokončena za tři roky.

 



Přidáno 18. 6. 2021, autor: Ondřej Vojíř

tisk Tisknout   ↑ Nahoru